ZAMKNIJ     
  • Kreatywność (elastyczność - innowacyjność)
  • Ochrona produktu
  • Przyjazna środowisku
  • Wydajna i tania
  • Publikacje techniczne
  • Filmy
  • środa 21 maja, 2014

    Włoskie opakowanie gotowe do sprzedaży zoptymalizowane wspólnie przez markę i producenta tektury

    Producent opakowań tekturowych oraz właściciel marki produkującej płyn do mycia naczyń stworzyli wspólnie opakowanie gotowe do sprzedaży, które oszczędza czas i koszty zarządzania. Poprawiono funkcjonalność przy jednoczesnej oszczędności surowca.

    Nowy system pakowania pozwala na uniknięcie konieczności uzupełniania produktu na półkach. Specjalne uchwyty ułatwiają podniesienie opakowania, a zoptymalizowane ułożenie perforacji i otwarć w połączeniu z silnie oddziałującym designem graficznym skutkują wysoką komunikatywnością marki.

    Tagi: