ZAMKNIJ     
  • Kreatywność (elastyczność - innowacyjność)
  • Ochrona produktu
  • Przyjazna środowisku
  • Wydajna i tania
  • Publikacje techniczne
  • Filmy
  • piątek 5 października, 2012

    Opakowania retro są Rock ‘n’ Rollowe

    Każdego lata od ostatnich dwóch lat amerykański browar MillerCoors organizuje Miller Freshtival – festiwal muzyczny w Turcji. Niedawno zrobili coś bardzo Rock’n’Rollowego ze swoim opakowaniem.

    Aby wypromować to wydarzenie i dostarczyć jego uczestnikom swój dobrze oznakowany produkt, stworzyli sześciopak piwa w kształcie tekturowego magnetofonu.

    Pudełko ma dwie ściany; jedna z nich to „odtwarzacz kaset z radiem”, a na drugiej widnieje głośnik. Trzy zestawione razem pudełka tworzą magnetofon. Fajny pomysł?

    Pokazuje na pewno jak kreatywne użycie tektury falistej może  promować markę i zwiększyć sprzedaż. To muzyka dla uszu producentów i sprzedawców!

    Artykuł i źródło obrazka:  http://www.thedieline.com/blog/2012/6/22/miller-boom-box.html

    Tagi: