ZAMKNIJ     
  • Kreatywność (elastyczność - innowacyjność)
  • Ochrona produktu
  • Przyjazna środowisku
  • Wydajna i tania
  • czwartek 13 Wrzesień, 2012

    Wielka tekturowa lodówka na ulicach Amsterdamu

    Być może pamietacie artykuł  “Wysokooktanowa tektura reklamuje się w Amsterdamie”. Było to „opakowanie” na samochód Mini Cooper wywołujące konsternację na ulicach Amsterdamu. Cóż, ktoś wysłał nam e-mail z kolejną zwracającą uwagę przechodniów reklamą, która również znalazła się w Amsterdamie.

    Jeśli kiedykolwiek byliście w tym mieście, z pewnością spacerowaliście miedzy kanałami, chodziliście na rynek kwiatowy i zwiedzaliście wspaniałe muzea. A może postanowiliście udać się w innym kierunku – do browaru Heinekena?

    Ten rodzaj reklamy został zaprojektowany dla  browaru i wykorzystuje ten sam pomysł – tekturę falistą.  W 2009 roku Heineken rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową zatytułowaną „wejdź do lodówki”. Zobacz poniżej:

     

    Reklamie tej towarzyszyło kilka tekturowych pudeł na ulicach Amsterdamu, które sugerowały, ze ktoś zainstalował takie pokoje – lodówki w swoim domu wzbudzając zazdrość sąsiadów.

    To świetna kombinacja medium społecznego połączonego z żywą reklamą, majaca na celu pobudzić wyobraźnię ludzi i wzmocnić markę. Korzyścią płynącą z tektury falistej jest więc możliwość tworzenia dużych, ekologicznych, ale i przenośnych struktur trójwymiarowych.

    Jeśli znasz wspanaiły przykłąd wykorzystania tektury falistej, napisz do nas: ben@corrugated-ofcourse.eu

    Tagi: