poniedziałek 18 czerwca, 2012
Tektura falista doceniona przez klientów
Brytyjski przemysł tekturniczy poczynił znaczące postępy w dziedzinie przetwarzania surowca i przerósł stawiane mu oczekiwania. Osoby, które zdecydowały sie na tekturę stworzyły rozwiązania zwiększające wydajność łańcucha dostaw oraz korzyści dla klientów.
Czy postępy te są jednak znane klientom? I jak opakowanie dostosowuje się do ich nowej strategii rozwoju produktu? Jak postrzegany jest przemysł opakowań tekturowych?
Te i inne pytania bywają zadawane coraz częściej. Dlatego postanowiliśmy udzielić odpowiedzi.
Przeprowadzono około 100 wywiadów z klientami branży produktów szybkozbywalnych. Oto kilka najważniejszych wniosków:
Opakowanie ogółem
- 94% respondentów uznaje opakowanie za bardzo ważny/najistotniejszy czynnik w rozwijaniu nowych produktów
Opakowanie gotowe na półkę
- 79% respondentów oceniło tekturowe opakowania gotowe na półkę jako materiał wybierany częściej niż konkurencyjne
- 83% respondentów zgadza się (w tym 47% szczególnym stopniu) ze stwierdzeniem: ” tekturowe opakowania gotowe na półkę pomagają promować produkt lub markę w sklepie”
- 84% respondentów wierzy, że tekturowe opakowania gotowe do sprzedaży cechuje lepsza odnawialność niż opakowań plastikowych
Wyniki – transport opakowań tekturowych
- 95% respondentów oceniło opakowanie tekturowe jako swój wybór numer 1 w transporcie
- 84% respondentów zgadza sie, że „Opakowania tekturowe są o wiele bardziej wszechstronne w transporcie ponieważ dostępne są w każdym kształcie i rozmiarze”
- 79% przekonana jest, że odnawialność tektury używanej w transporcie jest lepsza niż plastiku.
- 77% respondentów twierdzi, że plastikowe skrzynki nie są konkurencyjną alternatywą
Wyniki – przemysł tekturniczy
- 92% uważa, że przemysł tekturniczy jest niezwykle istotny dla przyszłości ich biznesu
- 68% w znacznym stopniu zgadza się, iż nasz przemysł jest wrażliwy na potrzeby klientów
- 57% twierdzi, iż cechuje go innowacyjność
A zatem dobre wieści. Nasz współczynnik odnawialności oraz zdolność przywracania wydajności w łańcuchu dostaw jest powszechnie uznawana przez klientów. Wybór właściwego opakowania jest wiec kluczowy. Postrzeganie naszego przemysłu jest także jednoznacznie pozytywne. Wciaż jednak możemy go doskonalić !
Tagi: badaniaekonomicznykonsumentopakowaniaświadość zmian klimatycznychtrwałośćzrównoważony