ZAMKNIJ     
  • Kreatywność (elastyczność - innowacyjność)
  • Ochrona produktu
  • Przyjazna środowisku
  • Wydajna i tania
  • Publikacje techniczne
  • Filmy
  • czwartek 25 lipca, 2013

    Zrozumienie motywacji i decyzji konsumenta w sklepie prowadzi do innowacji w dziedzinie opakowań

    Producenci opakowań tekturowych wciąż poszukują sposobów na udoskonalanie procesu innowacji. By tego dokonać usiłują zrozumieć zachowania konsumentów na każdym etapie konsumpcji, a także rozpoznać ich stosunek do czynników takich jak rozplanowanie towarów w sklepie, podporządkowanie poszczególnym kategoriom produktu, opakowanie, promocja produktu i komunikacja w obrębie sklepu.

    Kilku producentów tektury falistej stworzyło centra innowacji, które odtwarzają środowisko konsumenta przy użyciu najnowocześniejszych technologii. We wrześniu bieżącego roku w Holandii otwarty zostanie wirtualny sklep 3D. Wprowadzanie takich pomysłów w życie pokazuje jak bardzo producenci tektury falistej zaangażowani są w rozwój opakowań gotowych do sprzedaży. Działają bowiem według zasady, że innowacja rodzi innowację.

    Tagi: