Młody brytyjski przedsiębiorca Jimmy Cregan wróciwszy z podróży do Australii postawił sobie za cel rozwinięcie sprzedaży najlepszej mrożonej kawy. Produkt wprowadzony został na rynek w kwietniu 2011 w najlepszych sklepach w Wielkiej Brytanii. „Mrożona kawa Jimmy’ego” wykorzystuje idealne rozwiązanie: opakowanie z tektury falistej z wysokiej jakości nadrukiem, gotowe do sprzedaży detalicznej, zawierające 6 lub 12 opakowań jednokrotnego użytku o pojemności 330ml.
Takie opakowanie to również doskonałe medium marketingowe dla tej marki. Tektura falista pozwoliła na wykorzystanie mocnych kolorów i kształtów, jest także świetna z punktu widzenia ekspozycji i potrzeb merchandisingu.
„Gdy nasz wspólnik zainstalował nową linię napełniania, pozwoliło nam to nie tylko zmienić nasze kartony do wielkości o wiele bardziej odpowiedniej do konsumpcji na wynos, ale także całkowicie zrewidować nasze strategie merchandisingu” powiedział Cregan .
Aby uzyskać więcej informacji, kliknij: https://www.packagingnews.co.uk/sectors/corrugated-packaging/a-refreshing-change-promotional-feature/