ZAMKNIJ     
  • Kreatywność (elastyczność - innowacyjność)
  • Ochrona produktu
  • Przyjazna środowisku
  • Wydajna i tania
  • Publikacje techniczne
  • Filmy
  • poniedziałek 18 czerwca, 2012

    Tektura falista doceniona przez klientów

    Brytyjski przemysł tekturniczy poczynił znaczące postępy w dziedzinie przetwarzania surowca i przerósł stawiane mu oczekiwania. Osoby, które zdecydowały sie na tekturę stworzyły rozwiązania zwiększające wydajność łańcucha dostaw oraz korzyści dla klientów.

    Czy postępy te są jednak znane klientom? I jak opakowanie dostosowuje się do ich nowej strategii rozwoju produktu? Jak postrzegany jest przemysł opakowań tekturowych?

    Te i inne pytania bywają zadawane coraz częściej. Dlatego postanowiliśmy udzielić odpowiedzi.

    Przeprowadzono około 100 wywiadów z klientami branży produktów szybkozbywalnych. Oto kilka najważniejszych wniosków:

    Opakowanie ogółem

    • 94% respondentów uznaje opakowanie za bardzo ważny/najistotniejszy czynnik w rozwijaniu nowych produktów

    Opakowanie gotowe na półkę

    • 79% respondentów oceniło tekturowe opakowania gotowe na półkę jako materiał wybierany częściej niż konkurencyjne
    • 83% respondentów zgadza się (w tym 47% szczególnym stopniu) ze stwierdzeniem: ” tekturowe opakowania gotowe na półkę pomagają promować produkt lub markę w sklepie”
    • 84% respondentów wierzy, że tekturowe opakowania gotowe do sprzedaży cechuje lepsza odnawialność niż opakowań plastikowych

    Wyniki – transport opakowań tekturowych

    • 95% respondentów oceniło opakowanie tekturowe jako swój wybór numer 1 w transporcie
    • 84% respondentów zgadza sie, że „Opakowania tekturowe są o wiele bardziej wszechstronne w transporcie ponieważ dostępne są w każdym kształcie i rozmiarze”
    • 79% przekonana jest, że odnawialność tektury używanej w transporcie jest lepsza niż plastiku.
    • 77% respondentów twierdzi, że plastikowe skrzynki nie są konkurencyjną alternatywą

    Wyniki – przemysł tekturniczy

    • 92% uważa, że przemysł tekturniczy jest niezwykle istotny dla przyszłości ich biznesu
    • 68% w znacznym stopniu zgadza się, iż nasz przemysł jest wrażliwy na potrzeby klientów
    • 57% twierdzi, iż cechuje go innowacyjność

    A zatem dobre wieści. Nasz współczynnik odnawialności oraz zdolność przywracania wydajności w łańcuchu dostaw jest powszechnie uznawana przez klientów. Wybór właściwego opakowania jest wiec kluczowy. Postrzeganie naszego przemysłu jest także jednoznacznie pozytywne. Wciaż jednak możemy go doskonalić !

    Tagi: