ZAMKNIJ     
  • Kreatywność (elastyczność - innowacyjność)
  • Ochrona produktu
  • Przyjazna środowisku
  • Wydajna i tania
  • Publikacje techniczne
  • Filmy
  • piątek 2 listopada, 2012

    Opakowanie inspirowane piłką nożną

    Jak połączyć słodycze i wielki football ? To proste, opakowanie musi przybrać kształt piłki. Tak wlasnie zrobił jeden z producentów słodyczy by uczcić mistrzostwa UEFA 2012 (Europejskie Mistrzostwa Piłki Nożnej), które odbyły sie zeszłego lata w Polsce i na Ukrainie.

    Konstrukcja składa sie z serii stożków o sześciu bokach połączonych ze sobą wierzchołkami, dzięki czemu tworzą kulę. Najpierw jednak klient musi kupić wystarczającą ilość modułów… najwyraźniej fani czekolady otrzymają nagrodę szybciej niż inni.

    To świetny chwyt marketingowy, który łączy w sobie popularny sport, międzynarodowe wydarzenie oraz odnawialne opakowanie produktu. Kluczem do sukcesu tego pomysłu jest jednak to, że nabywcy nie pozbędą się opakowania, lecz przechowają je jako pamiątkę po mistrzostwach. To już nie tylko opakowanie, ale rownież cześć historii (w szczególności, jeśli kibicowaliście Państwo Hiszpanii…)

    Tagi: