Marka odzieży odpornej na warunki atmosferyczne dryrobe® poszukiwała rozwiązań zwiększających wydajność pakowania i obniżających koszty. Jej celem była poprawa wrażeń klienta podczas rozpakowywania produktów, aby zwiększyć świadomość marki i jej reputację. Firma potrzebowała niestandardowych pudełek do pakowania swoich wysokowydajnych produktów odpornych na warunki atmosferyczne.
Motywowana zaangażowaniem w zrównoważony rozwój firma dryrobe® potrzebowała opakowań zgodnych z jej etosem odpowiedzialności ekologicznej. Jej celem było wyeliminowanie plastiku jednorazowego użytku z procesu sprzedaży i skrócenie czasu potrzebnego na składanie pudełek. Nowe opakowania e-commerce z tektury falistej zawierają taśmę samoprzylepną i pasek zrywający, co upraszcza proces rozpakowywania przez klienta. Ponadto przeprojektowane pudełko wykorzystuje mniej tektury falistej, co zmniejsza ślad węglowy. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę internetową tutaj.