Kanadyjski sklep z materiałami biurowymi „Grand a Toy” stworzył nowe rozwiązanie wsród opakowań dla biznesu. Nowe opakowanie otrzymało adekwatną nazwę „Bumerang” i jest o wiele wtrzymalsze od standardowego opakowania do dostaw, ponieważ zaprojektowano je do wielokrotnego użytku.
To bardzo sprytne rozwiazanie biznesowe. Każdego roku zużywane jest wiele opakowań, które następnie usuwane są, co wymaga dodatkowego nakładu pracy. A więc zamiast wysyłać je bezpośrednio do przetworzenia, samochód dostawczy zbiera pudełka, by wykorzystać je ponownie. Przynosi to korzyści dla środowiska, ale rownież redukuje koszty.
Jednakże aby program mógł istnieć, potrzebuje wsparcia i zaangażowania, bez którego sie nie powiedzie. Dlatego Grand a Toy monitoruje stopę zwrotu opakowań by upewnić sie, że pozostaje ona powyżej 70%. Co jednak, gdy opakowanie nie spełni oczekiwań przedsiębiorcy ? Firma wysyła wówczas eksperta, który znajduje właściwe rozwiazanie biznesowe.
System został juz wybrany przez OfficeMax is rozpowszechniony zostanie na terenie Kanady w przyszłym roku.
Metoda ta sprytnie wykorzystuje wytrzymałość tektury aby przedłużyć cykl życiowy tekturowego pudełka i osiągnąć wyższe poziomy wydajności. Kapitalne!