Poniewaz aż 68% konsumentów podejmuje decyzję w momencie sprzedaży, łatwo zrozumieć dlaczego wytwórcy pożądają przyciągających wzrok i wizualnie atrakcyjnych stojaków na swoje produkty.
Jaką rolę odgrywa tu tektura falista? Cóż, dwa tekturowe stojaki wygrały tegoroczną edycję nagród POPAI POS i stanowią świetny przykład ilustrujący siłę tego materiału.
Pierwszy z wygranych to stojak reklamowy, upamiętniający setną rocznicę powstania firmy Alfred Ritter GmbH. (obrazek u góry). To gigantyczny stos czekoladek Ritter Sport świetnie pokazujący różnorodność oferowanych produktów.
Przy użyciu tektury falistej można stworzyć stojak zarówno kolorowy, bogaty w dekorację jak i lekki oraz łatwy w obsłudze. Ponadto, gdy stojak nie będzie już potrzebny można go w 100% przetworzyć.
Drugim zwycięzcą jest stojak na wypełniane powietrzem poduszki samochodowe produkowane przez TOGU®. (obrazek z lewej, u góry). Stojak ten daje klientowi możliwość podejścia z każdej strony ściany o kształcie litery Z. Takie jego ukształtowanie sprawia, iż cechy produktu są dobrze widoczne.
Elementy stojaka nie są sklejane ani zszywane i mogą być łatwo złożone w sklepie. Ponadto dzięki właściwościom tektury falistej jest on niezwykle wytrzymały. Może być łatwo rozmontowany i przetworzony.
Tektura falista jest wszechstronnym materiałem, który oferuje firmom znacznie więcej niż tylko rozwiązania dla opakowań. Jej limit to Twoja wyobraźnia.
By zobaczyć kolejne przykłady jak firmy używają tektury do reklamy – kliknij: “High octane corrugated advertising in Amsterdam”