Być może pamietacie artykuł “Wysokooktanowa tektura reklamuje się w Amsterdamie”. Było to „opakowanie” na samochód Mini Cooper wywołujące konsternację na ulicach Amsterdamu. Cóż, ktoś wysłał nam e-mail z kolejną zwracającą uwagę przechodniów reklamą, która również znalazła się w Amsterdamie.
Jeśli kiedykolwiek byliście w tym mieście, z pewnością spacerowaliście miedzy kanałami, chodziliście na rynek kwiatowy i zwiedzaliście wspaniałe muzea. A może postanowiliście udać się w innym kierunku – do browaru Heinekena?
Ten rodzaj reklamy został zaprojektowany dla browaru i wykorzystuje ten sam pomysł – tekturę falistą. W 2009 roku Heineken rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową zatytułowaną „wejdź do lodówki”. Zobacz poniżej:
Reklamie tej towarzyszyło kilka tekturowych pudeł na ulicach Amsterdamu, które sugerowały, ze ktoś zainstalował takie pokoje – lodówki w swoim domu wzbudzając zazdrość sąsiadów.
To świetna kombinacja medium społecznego połączonego z żywą reklamą, majaca na celu pobudzić wyobraźnię ludzi i wzmocnić markę. Korzyścią płynącą z tektury falistej jest więc możliwość tworzenia dużych, ekologicznych, ale i przenośnych struktur trójwymiarowych.
Jeśli znasz wspanaiły przykłąd wykorzystania tektury falistej, napisz do nas: ben@corrugated-ofcourse.eu