W zeszłym tygodniu Pan Tekturka promował, w duchu prawdziwej współpracy, kluczowe założenia swojej kampanii, a także „oprowadzał” gości po miejscu odbywania się europejskiej konferencji ECR (Efficient Consumer Response) w Brukseli.
Koncentrując się na perspektywach wzrostu jakie daje współpraca, autorzy odczytów wymalowali świetlany obraz przyszłości. Tymczasem Tesco i Coca-Cola podzieliły między sobą nagrodę konferencji ECR „Best Activation”, przyznawaną za najlepszy przykład współpracy w łańcuchu dostaw.
Po powrocie do domu Pan tekturka i jego drużyna cieszą się ciepłym przyjęciem na konferencji w Brukseli.
Niedługo udostępnimy filmy i komentarze z tego wydarzenia.
W nadchodzących miesiącach publikować będziemy przykłady współpracy pomiędzy naszym przemysłem, producentami i sprzedawcami detalicznymi, które prowadzą do doskonałych rozwiązań w dziedzinie opakowań.
Czy znacie Państwo takie przykłady?